niedziela, 11 stycznia 2015

Wyatt! :) Wprowadzenie ^_^

Witaj przybyszu!
Radzę Ci od razu spadać, jeśli jesteś tutaj przypadkiem, to może źle wpłynąć na Twoją psychikę!
Decydujesz się czytać dalej?
Niech Ci będzie, ale pamiętaj, że Cię uprzedzałam.
Nie wiem, czemu założyłam tego Bloga, chyba ze swojej własnej głupoty i tu się ona właśnie ujawni.
Żeby było jasne, ten blog to Wyatt i nie zamierzam (na razie) tego zmieniać :P Chyba zauważyliście, że bardzo często nazywam różne rzeczy? Na przykład ja nie mam poduszek, mam dusie :)
Jestem głupia ^_^
Dobra, bo ja tutaj mam wprowadzić, wyjaśnić itp. itd. i te sre., a piszę o swojej głupocie (cicho, że Wyatt jest jej częścią).


#1 Spam 
Chcesz się zareklamować? Jasne :) Tylko muszę wiedzieć, że czytasz Wyatt'a :) Nawet nie spróbuję wejść na w link, który został zostawiony np. "(LINK) Hej!!!! Mam nadzieję, że wpadniesz :))) DOpiero zaczynam!!! I LICZĘ NA KOMENTARZE :DDDDD" Czyli... Nie przeczytałaś/eś rozdziału, a się reklamujesz... Nie fajnie :(
#2 Esy-floresy
Nie wiedziałam jak to nazwać, więc są esy-floresy :D
Chodzi mi o... esy-floresy, Kurde, jestem beznadziejna w tłumaczeniu o co chodzi, ale wiem, że się domyślicie :)
"Kursywa i cudzysłów" - Treść SMS'a, liścika, e-maila lub innych rzeczy (?) tego typu.
Kursywa - Wydarzenie z przeszłości bohaterów. (Nie umiem wyjaśniać, ale mam nadzieję, że zrozumiecie o co chodzi)
Gwiazdunia* - Jeśli słowo jest z gwiazdką, znaczy, że pod rozdziałem jest wyjaśnienie :)
Zaznaczenie - Żeby odróżnić osoby podczas rozmowy przez telefon, skype'a itd.
#3 KWIW
Kocham Was i Wyatta :)
Poza tym chodzi o skróty :D Nie ma to nic wspólnego z rozdziałami, ale czasem używam skrótów dając tylko pierwsze literki. Nie domyślajcie się co to znaczy, bo nie zgadniecie, mój mózg jest za głupi, by ktoś go odgadł (?). To zdanie było głupie...
#4 Ostrzeżenie
Treści będą wulgarne i głupie, więc czytasz na własną odpowiedzialność.
Jeśli już masz coś z głową to nic Ci się nie stanie, ale jeśli jesteś zdrowy/a psychicznie, przed przeczytaniem rozdziału radzę się skontaktować z psychiatrą.
#5 O blogu :)
Naprawdę jestem głupia... Zaczęłam pieprzyć o wszystkim i niczym, a nic nie dodałam o tym co się dzieje w Wyattcie!
-Big Time Rush nie istnieje w opowiadaniu.
-Będzie tu dużo problemów rodzinnych (przyjacielskich głownie, ale to to samo), humoru i zwyczajne życie niezwykłych ludzi.
-Nie, nie spadnie z nieba Gustavo, który zaproponuje wszystkim wielką karierę.
-Uczucia bohaterów w stosunku do siebie, są inne, niż zazwyczaj w ff.
-Oszukam przeznaczenie i to nie Carlos będzie ten głupi :P (Chociaż wszyscy będą głupi, taki jest tytuł)
#6 Bieber
Zaczęłam słuchać w kółko i w kółko Justina Biebera podczas tworzenia Wyatta i to On był początkową inspiracją :) Raz śpiewające puddingi, a raz Justin Bieber... Dziwne, nie?

To ja już kończę moje wprowadzenie i kocham Was :***

9 komentarzy:

  1. Zastanawiam sie czemu tyle razy napisałaś że jesteś głupia :D
    Nie jestem normalny więc nie musze kontaktowac sie z psychiatrą. zaoszczędzę trovhę kasy :)
    Po tym jak zobaczyłem co było twoją inspiracją zaczynam sie bać tego bloga. To co wcześniej pisałaś mnie nie przeraziło. Ale te puddingi i Bieber. Serio? Godzina z nim? Nie wchodze w ten link. Nie e! ^^
    czekam na pierwszy powalony rozdział tegoż powalonego bloga powalonej autorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam tyle razy, bo mogę to napisać i to zrobiłam. Godzina to za mało... Ja to puszczałam od 7 rano do 16 ;P I wczoraj od 18 do 00 :)

      Usuń
  2. Nie jesteś głupia tylko szalona :P I czuję, że fajne rzeczy tu sobie poczytam :D Tak jak Chris czekam na powalony rozdział huehue. I za dużo Biebera słuchasz. To mózg wypacza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupia i szalona :) Chcesz mogę zacząć słuchać 1D :D

      Usuń
    2. Szczerze? 1D jest lepsze od Biebera :P Bo piosenek 1D lubię cztery, a Biebera...jedną?

      Usuń
    3. Ja nie mam zdania kto jest lepszy :\ I 1D i Biebera lubię :) Boję się kto będzie następną inspiracja :D

      Usuń
    4. Kiedyś oglądałam Dobranocny Ogród :DD

      Usuń
  3. Cześć. To ja. W końcu ruszyłam tyłek i znalazłam jakiegoś Twojego Bloga. Tamten będę sobie powoli czytać. Miejmy nadzieję, ze wytrwam i stanę się stałą czytelniczą tego tu.

    OdpowiedzUsuń